Forum Game Corporation Strona Główna
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie  :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj  :: Rejestracja


opis gry

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Game Corporation Strona Główna -> NFS Pro Street
Autor Wiadomość
Xyron
Junior Admin
Junior Admin



Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Mordy

PostWysłany: Sob 15:48, 09 Lut 2008 Temat postu: opis gry

Need for Speed Pro Street to kolejna odsłona cyklu arkadowych ścigałek tworzonych przez korporację Electronic Arts, a konkretniej rzecz ujmując w jednym z jej oddziałów, tj. EA Black Box. Niniejszy tytuł został przygotowany z myślą o wszystkich liczących się platformach sprzętowych, w postaci komputerów osobistych, konsol firm takich, jak Microsoft, Sony czy Nintendo. O dziwo twórcy nie zapomnieli również o posiadaczach telefonów komórkowych. .

Naturalnie rozgrywka polega tutaj na wygrywaniu poszczególnych wyścigów, dzięki którym gracz może zdobywać coraz to większą reputację, by wreszcie objąć kontrolę nad każdą dzielnicą w mieście. Podobnie, jak to miało miejsce w poprzednich częściach serii, tak i w tej autorzy do prac nad grą zaprosili aktorów. Zaowocowało to tym, że w trakcie scenek przerywnikowych nie oglądamy trójwymiarowych postaci generowanych przez program, lecz widzimy autentyczne postaci wmontowane w wirtualne lokacje.

Pewnym novum w stosunku do poprzednich części serii jest zerwanie z ideą nielegalnych wyścigów rozgrywanych nocą na terenach miejskich i przeniesie rozgrywki na typowe areny wyścigowe. Naturalnie, by móc zwyciężać w tych ostatnich, skupimy się nie tylko na dojechaniu do mety jako pierwszy, lecz również zadbamy o odpowiednie tunningowanie naszych pojazdów. Stanie się tak dzięki usprawnionej opcji Autosculpt, umożliwiającej nam zmianę wyglądu pojazdu oraz jego poszczególnych parametrów.

Oprócz tego warto zauważyć, że nowa „potrzeba prędkości” charakteryzuje się niezwykle zaawansowanym modelem zniszczeń. Elementu tego brakowało przecież w poprzednich odsłonach cyklu. Niezwykle szczegółowa oprawa wizualna oraz zaawansowany model fizyczny pozwolą generować realistycznie wyglądające uszkodzenia takie jak wgniecenia karoserii, efektowne wybuchy samochodów czy pęknięte szyby. Całość dopełnia niezwykle klimatyczna, oczywiście w pełni licencjonowana, ścieżka dźwiękowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Game Corporation Strona Główna -> NFS Pro Street Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin